• Müşteri talebi;

Firma üretim veya hizmet sektöründe olsun yapmış olduğu hizmetin tam algılanması için talebi ile hizmeti tam segmente edilir.

  • İş geliştirme;

Hizmet/ürün faaliyetlerinin GBM sorumluluklarına göre modelleme, süreçlerinin hazırlanması veya varsa geliştirilmesi gibi müşteri istekleri ile buluşturulur.

  • Pazarlama yönetimi ve marka konumlandırma,

Firmanın ulaşmak istediği stratejik hedefler için hedef pazarı  belirlenir, pazarlama stratejisi oluşturulur.

  • Satış yönetimi;

Müşteri odaklı olarak değişen piyasalarda doğru hedef sistemi kurulur, etkin ve süreklilik katacak yeni müşteri portföyüne sahip kanalların oluşturulur.

  • Müşteri deneyimi;

Firmanın kendisine ve piyasadaki ürünlerine yada servis ağına ilgi duyacak, kendi portföyümüz içindeki firmalarla geri dönüşleri takip eder, karşılaştırır ve bu sayede müşteri ilişkileri yönetiminiz için daha stabil bir kurgu sağlarız.

  • Kampanya yönetimi

Rakip firmaların, sektörlerin günceli takip edilerek, benchmark yapılabilecek tüm kampanya uygulamaları, hedef müşteri / ürün / hizmet / inovasyon yaklaşımları  sunarız.


Copyright GBM 2017 ( GBM Türk Barter International A.Ş. Kuruluşudur )